Правила оформлення робіт та технічні вимоги

 

РОБОТИ ПРИЙМАЮТЬСЯ У НАСТУПНИХ ФОРМАТАХ:
( детальна інформація вказана у формі заповнення конкурсної заявки після проходження реєстрації на сайті конкурсу)

  • Зображення (PRESENTATION IMAGE* - збірне) / Одне зображення (digital версія оригіналу роботи) :

    JPG, 150 dpi, RGB, A4 формат, 5-15 MB.

    Зображення кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті. 

    Переконайтесь, що ваше зображення PRESENTATION IMAGE містить всі ключові віжуали та елементи заявленного дизайну. 

    Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву учасника, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

    * - До заявки можна прикріпити лише 1 зображення. Якщо проект налічує більшу кількість зображень, необхідно їх об'єднати в одному колажі PRESENTATION IMAGE. Також повну версію матеріалів можна викласти за допомогою посилання або відеопрезентації.
     
  • Відео*:

    Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube. 

    Переконайтеся, що назва учасника не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду. 

    Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.

    * - Цей формат також призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
  • URL-посилання*:

    Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви учасника.

    * - Цей формат також  призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви учасника
     

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОБІТ:

1. Конкурсні роботи мають бути оформлені онлайн на сайті фестивалю design-awards.com.ua

2. Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою. 

3. До розгляду не допускаються роботи, не зареєстровані на сайті Конкурсу.

4. Текстова форма конкурсної роботи повинна оформлятися англійською мовою.

Файли конкурсних робіт (відеоролик та зображення) також оформлюються англійською мовою, в іншому випадку - матеріали обов'язково повинні містити переклад текстів на англійську мову у вигляді:

- англійський переклад у вигляді виноски безпосередньо в зображенні,

- англійські титри у відеоролику або відеокейсі,

- англійський переклад в полі короткого опису проекту. 

5. Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

6. Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві.

7. Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.

8. Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки, до якої прикріплюється тільки одне зображення.

9. Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

10. Посилання повинні бути прописані в форматі 'http: //' або 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.
Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн до 31 жовтня 2018. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.

11. Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

12. Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів учасника в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion:  у файлах, посиланнях та текстовому описі конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника. Члени журі не повинні знати якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.  

Усі новини:
  • Дістатися зірок дизайну: історія Ольги Ужикової
    Продовжується прийом робіт на конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2018, що популяризує український дизайн на міжнародній арені та допомагає молодим талантам заявити про себе на ринку. Переможець конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2017, продуктовий дизайнер Ольга Ужикова, розказала свою історію успіху.
  • Let`s do it together: семінарська програма UCW
    Оргкомітет UCW пропонує пройти опитування, аби створити найбільш актуальну та цікаву для своїх слухачів програму.
  • Ukrainian Design: The Very Best Of 2018 розпочинає прийом робіт
    Ukrainian Design: The Very Best Of 2018, що відбудеться в рамках тижня креативності Ukrainian Creative Week, оголошує про відкриття прийому робіт. Дедлайн – 31 серпня.