Вхід

Правила оформлення робіт

РОБОТИ ПРИЙМАЮТЬСЯ У НАСТУПНИХ ФОРМАТАХ:

( детальна інформація вказана у формі заповнення конкурсної заявки після проходження реєстрації на сайті конкурсу)

  • Зображення (PRESENTATION IMAGE A3 size* - збірне) / Одне зображення (digital версія оригіналу роботи) :

    JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB.

    Зображення кріпляться до конкурсних заявок безпосередньо на сайті. 

    Переконайтесь, що ваше зображення PRESENTATION IMAGE містить всі ключові віжуали та елементи заявленного дизайну. 

    Переконайтеся, що зображення НЕ містить назву учасника, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.

    Також є можливість завантажити додаткове зображення без обмежень по довжині: JPG, 150 dpi, RGB,не більше 15MB.
  • Відео*:

    Відеоролик надається у вигляді посилання на Youtube. 

    Переконайтеся, що назва учасника не фігурує ні в імені файлу, ні в назві каналу Youtube. Не видаляйте відео за наданим посиланням Youtube після реєстрації роботи. Відео має бути доступне для перегляду. 

    Необхідний формат - MOV / MP4. Максимальний розмір - 350 Мб.
    Максимальна тривалість відео - 3 хвилини.

    Кодування:

    Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування.

    Співвідношення сторін Роздільна здатність Формат/кодек Аудіо
    Бажано Full HD 1080p 1920 x 1080 .MOV/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
      HD 720p 1280 x 720    
    Допустимо  4:3 or 16:9 1024x576 .MP4/H.264 AAC, Stereo, 48kHz
        720x576    
        854x480    
        640x480    

    * - Цей формат також призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо.
  • URL-посилання*:

    Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви учасника.

    * - Цей формат також  призначений для надання можливості викласти повну версію проекту, додаткові матеріали тощо. Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви учасника
     

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОБІТ:

1. Конкурсні роботи мають бути оформлені онлайн на сайті фестивалю design-awards.com.ua

2. Конкурсною заявкою називається заповнена на сайті форма із завантаженою згідно з технічними вимогами конкурсною роботою. 

3. До розгляду не допускаються роботи, не зареєстровані на сайті Конкурсу.

4. Текстова форма конкурсної роботи повинна бути заповнена виключно англійською мовою.

Файли конкурсних робіт (відеоролик та зображення) також оформлюються англійською мовою, в іншому випадку - матеріали обов'язково повинні містити переклад текстів на англійську мову у вигляді:

- англійський переклад у вигляді виноски безпосередньо в зображенні,

- англійські титри у відеоролику або відеокейсі,

- англійський переклад в полі короткого опису проекту. 

5. Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.

6. Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві.

7. Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.

8. Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки, до якої прикріплюється тільки одне зображення.

9. Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і оплачені як окремі конкурсні заявки.

10. Посилання повинні бути прописані в форматі 'http: //' або 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.
Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн до 1 червня 2021. Роботи, які будуть не доступні, не будуть розглянуті членами журі.

11. Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.

12. Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів учасника в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion:  у файлах, посиланнях та текстовому описі конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника. Члени журі не повинні знати якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.  

Усі новини:
  • Ukrainian Creative Stories 2022 – в підтримку рекламних агентств України
    У зв’язку з повномасштабним вторгненням росії на територію України Ukrainian Creative Stories, в рамках яких проходив Ukrainian Design, цього року відбудуться у новому форматі. Організаторами проєкту виступають Всеукраїнська рекламна коаліція ВРК та Польська асоціація маркетингових комунікацій SAR. Мета – широко представити українські агенції міжнародній спільноті та створити фонд підтримки рекламним агентствам України.
  • Результати учасників Ukrainian Design: The Very Best Of 2021
    Всеукраїнська рекламна коаліція представляє результати учасників конкурсної програми Ukrainian Design: The Very Best Of 2021.
  • Переможці Ukrainian Design: The Very Best Of 2021
    Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2021 оголосив переможців в рамках Ukrainian Creative Stories 2021.