Enter

WINNERS 2012

Best of

C-1-1 Візуальна бренд-індифікація телеканалу

 
Share:
ID-оформлення телеканалу «Інтер» у сезоні весна-літо 2012
C-1-1-1   АТЗТ УНТК

Основна ідея ID-оформлення телеканалу «Інтер» у сезоні весна-літо 2012 – магічні розливи фарб, які змінюють та надають особливо яскравих кольорів навколишньому середовищу. Яскраві кольорі, які заповнюють різні геометричні форми (куб, куля, футбольний м*яч) зафарбовуючи простір, створюють теплу атмосферу, яку зазвичай і дарує глядачам контент телеканалу «Інтер». Це віддзеркалення емоцій, які не можуть залишити байдужими, почуттів, які не помирають на холодній поверхні монітора. Ще з початку весни 2012 року в ефірі каналу «Інтер» з’явилися ролики, в яких білий простір поступово стає наповненим яскравими фарбами. Такий хід було використано для відтворення ідеї барвистої наповненості, що виникає при зміні пір року. Першими в ефірі з’явилися ролики «Інтер. Весняно», далі «Інтер. Святково». З початком Євро-2012 на глядачів чекала нова айдентика телеканалу «Інтер.Футбольно», яка з початку липня 2012 змінилася циклом «Інтер. Різнокольорово».