У зв’язку з повномасштабним вторгненням росії на територію України Ukrainian Creative Stories, в рамках якого проходив Ukrainian Design: The Very Best Of, цього року відбудуться у новому форматі. Організаторами проєкту виступають Всеукраїнська рекламна коаліція ВРК та Польська асоціація маркетингових комунікацій SAR. Мета – широко представити українські агенції міжнародній спільноті та створити фонд підтримки рекламним агентствам України.
Сьогодні в Україні – війна. Україна героїчно обороняється. Звичайно, кожен українець особисто та через бізнеси підтримує своїх героїв, тих, хто зі зброєю у руках боронить Україну від військ агресора. Ще багато людей сьогодні потребують підтримки та фінансової допомоги.
Також важливо при цьому не втрачати себе, думати про майбутнє після перемоги України. Тому український Президент та уряд закликають бізнес там, де це можливо, продовжувати працювати та виконувати зобов'язання перед працівниками. “Платити зарплату людям – навіть якщо компанія не працює, як раніше – це захищати Україну” – говорить Президент.
З початком війни робота українського рекламного ринку практично зупинилась. Агентства в мить залишились без засобів існування. При цьому багато співробітників агентств перебувають на передовій, як безпосередньо в зонах бойових дій зі зброєю, чи займаються волонтерською діяльністю, так і на барикадах інформаційної війни, що є не менш важливою частиною нашої боротьби.
На жаль, резерви українських агентств не є нескінченними, багато компаній вже зараз опинились на грані зникнення та звільнення своїх співробітників.
Найбільші громадські асоціації рекламної індустрії України та Польщі – Всеукраїнська рекламна коаліція ВРК та Асоціація маркетингових комунікацій SAR – об'єднали свої зусилля для підтримки української рекламної індустрії. Вони ініціюють новий формат Ukrainian Creative Stories 2022, який дозволить залучити рекламні спільноти усього світу.
Мета проєкту:
- Продемонструвати креативний потенціал українських рекламних агенцій, людей працюючих в рекламній галузі, як з професіональної точки зору, так і незламну силу духу, адже навіть в умовах тривалої жорстокої війни українці не здаються та гідно приймають всі виклики.
- Залучити фінансову підтримку для української рекламної індустрії від рекламних спільнот усього світу.
Проєкт буде представлено скороченою конкурсною програмою, а саме блоком Positive Change в рамках 23-ого Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Блок Positive Change, де нагороджують проекти за креативність суспільно-значущих комунікацій, буде складатися з традиційних категорій, а також спеціальної категорії #StandWithUkraine.
Конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of перенесено на 2023 рік.
Не менш значущою частиною UCS стане збірна презентація українських агентств міжнародній рекламній спільноті, яка буде представлена світу разом з переможцями конкурсу.
Участь для українських робіт є безкоштовною. Для міжнародних учасників – платною. З оплати конкурсних робіт міжнародними учасниками буде сформовано фонд підтримки української рекламної індустрії. Також до цього фонду можуть надходити кошти від рекламних асоціацій, медіа, фестивалів та інше, які таким чином можуть висловити солідарність із українськими колегами.
В мирні часи ПОДАТИ РОБОТУ на участь у Київському Міжнародному Фестивалю Реклами означало змагатись та вигравати, а під час війни – ПІДТРИМАТИ креативну індустрію України.
Прийом конкурсних робіт триватиме до 20 травня на сайті creative-stories.com.ua.
Долучайтесь до фестивалю. Підтримаємо українську рекламну індустрію разом!