Ukrainian Design: The Very Best of 2021, Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards розширили дати кампаній і тепер у фестивалях можуть брати участь роботи, які були реалізовані з 2019 по 2021 роки.
У конкурсній програмі всіх трьох фестивалів були оновлені правила участі стосовно термінів реалізації робіт. Тепер до конкурсної програми допускаються проєкти, які були реалізовані не тільки в рамках останнього року, а починаючи з січня 2019 і по квітень 2021 року включно.
Минулий фестивальний сезон був особливо важким для рекламної індустрії. Вплив COVID-19 відчувала майже кожна індустрія в світі і реклама не стала виключенням. Тому оргкомітет прийняв рішення подовжити дати реалізації кампаній, які можуть подаватися на фестивалі. Агентства, які не мали можливості з різних причин подати роботи в минулому році, мають можливість реєструвати свої проєкти в цьому році.
Однак до участі не приймаються повторно роботи, які були подані на фестивалі Ukrainian Creative Awards 2020, в ту ж категорію. Роботи можуть бути зареєстровані повторно тільки в рамках інших конкурсів/категорій UCA 2021.
Нагадаємо, що Ukrainian Creative Awards (UCA) складається з трьох рекламних фестивалів: Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best of 2021. Всі фестивалі входять до Національного рейтингу креативності та майстерності України.
Ukrainian Creative Awards є конкурсною частиною головної креативної події України - Ukrainian Creative Stories, в рамках якої відбудеться нагородження переможців фестивалів 26-28 травня.
Не зволікайте з реєстрацією конкурсних робіт – ІІ дедлайн подачі робіт спливає вже 5 квітня.
Встигніть зареєструвати роботи на сайтах фестивалів kiaf.com.ua, adc.ua, design-awards.com.ua